Va prezentam profesorii de la Cursuri de: Canto - muzică populară și muzică ușoară Marius Brutaru


 Va prezentam profesorii de la

Cursuri de: Canto - muzică populară și muzică ușoară


Am început activitatea artistică la vârsta de 7 ani, ca solist vocal al Ansamblului" Rapsodia Mării" al Palatului Copiilor din Constanța. Sunt interpret de cântec popular dobrogean, colinde (tradiționale și religioase), pricesne și cântece omagiale. Între anii 2000-2003 am absolvit Școala Populară de Arte din Constanța, secția canto popular, sub îndrumarea regretatei prof. interpret Elena Ionescu Cojocaru.
Studii: Facultatea de Teologie (Licențiat, Masterat, Doctorat) Facultatea de Psihologie (Licențiat și Masterat) și Facultatea de Arte (secția Interpretare Muzicală Canto) din cadrul Universității "Ovidius" din Constanța.
Am înregistrat un album folcloric de cântece dobrogene "Cântec răsărit din apa" (cuprinde 14 cântece, muzica și versurile îmi aparțin).
Am colaborat cu diferite Ansambluri: "Rapsodia Mării", "Dobrogeanca", "Fiii Dobrogei", "Florile Dobrogei", "Plaiuri Dobrogene", "Izvoare Dobrogene".Am participat la diferite festivaluri și concursuri naționale și internaționale, de muzica ușoară și populară, obținând numeroase premii și distincții.
În prezent sunt redactor la Revista "Agora". Doresc ca toată experiența mea să o pot împărtăși copiilor cu toată dragostea.
Marius Brutaru

Cursurile vor fi ținute cu profesori de specialitate, pentru desfășurarea cursurilor conforme, respectăm regulile de pandemie, iar cei care vor participa la cursurile canto vor fi pregătiți pentru festivaluri și pentru orice concurs în funcție vârstă și nivel de pregătire, care își dorește fiecare.
Pentru informații suplimentare legate de cursuri şi înscrieri vă rugăm să ne contactați la numărul de telefon:0766 263 758
Nu uitați...venim în oricare localitate de pe raza județului CONSTANȚA.