Va prezentam profesorii de la Cursuri : Canto - muzică populară și muzică ușoară Adriana Ivanciu


 Va prezentam profesorii de la

Cursuri de: Canto - muzică populară și muzică ușoară
”Adriana Ivanciu m-am născut la 25. 02. 1964. in loc Vulcan, jud. Hunedoara, cânt de la 4 ani...de la grădiniță, muzica populara am îndrăgit-o de la mama mea care îmi canta de mică, la numai 8 ani cântăm cu orchestra din localitate a Căminului Cultural, cu care am avut numeroase spectacole, întâlnindu-l pe profesorul de oboi renumitul Pavel Tornea și îndrumandu-mă spre a studia muzica.
La vârsta de 10 ani, am plecat la Bucuresti la Liceul de Artă George Enescu, unde am studiat în clasele V- Vlll, oboiul iar în clasele lX- Xll, canto - popular cu renumitii profesori Mia Barbu si Gavril Prunoiu!! După terminarea liceului m-am angajat la Ansamblul Hategana din Hunedoara, ca si solista de muzica populara unde am activat mai multi ani si cu care am avut numeroase spectacole alături de artiști de renume cum ar fi: Ion Dolănescu si fratii sai, Tiberiu Ceia ,Mariana Anghel, Dumitru Farcas, Drăgan Muntean si multi altii! In anul 1985 m-am căsătorit și m-am mutat la Constanta, unde am continuat să cant cu diferite Formatii: Voie Buna, Ovidius, Trandafirii Roșii și Intim, la diferite ocazii!! Intre timp mi-am facut melodiile mele care imi aparțin atat melodie cat si text si pe care le-am înregistrat cu orchestra Radio din București având ca dirijor pe maestrul Adrian Grigoraș. În tot acest timp am participat la numeroase spectacole alături de artiști de renume, am avut numeroase filmări la televiziuni naționale Etno Tv si Favorit Tv cat si televiziuni locale!! Paralel cu viata artistică am predat si muzica la diferite școli timp de 10 ani, în prezent sunt studenta a Facultatii de Arte ”Ovidius” din Constanta la Pedagogia muzicală !
În timpul liber lucrez cu copii care iubesc folclorul românesc pentru a se perfecționa si ai invata din tot ceea ce am invatat si eu de-a lungul timpului!!”