ALBUM NOU Viorica Nica "Doamne mă simt împăcată"



 

NOU ❗CD. 💿"Doamne mă simt împăcată" #online 📱#album 🎼
Cel mai recent album al meu, dacă nu l-ați ascultat o puteți face acum pe YouTube!!



ALBUM NOU "Doamne mă simt împăcată"

01 Viorica Nica - Doamne mă simt împăcată

02 Viorica Nica - Am bărbat cum nu e altul 

03 Viorica Nica - Cu drag la voi am venit

04 Viorica Nica - De când mă știu am muncit

05 Viorica Nica - Cine în viață n-a iubit 

06 Viorica Nica - Astăzi vreau ca să petrec

07 Viorica Nica - Când mi-e dor maică de tine

08 Viorica Nica - Mai treci neică și tu dealul 

09 Viorica Nica - Mangalia 

10 Viorica Nica - Iți dau viață tot ce vrei 

11 Viorica Nica - Auzi lăutarii cântă 

12 Viorica Nica - Soarele de dimineață 

13 Viorica Nica - I-auzi valea

14 Viorica Nica - Siminocul 

15 Viorica Nica - Bădișor de la mioare 

16 Viorica Nica - Leliță Ioana 

17 Viorica Nica - De la primarie-n sus

18 Viorica Nica - Tinerețe te grăbești


Majoritatea au text si linie melodica Viorica Nica





VIORICA NICA, interpret muzică populară și
organizator de evenimente.
📞Sună 0766 263 758
🎞 http://bit.ly/2FMrWmm
📧 vioricanicaofficial@gmail.com
📲 http://bit.ly/2TfS9Si